V nabídce benefitů poskytovaných zaměstnavatelem se často objevuje také nadstandardní zdravotní péče. Dle sociologických průzkumů je zdravotní péče poskytovaná zaměstnavatelem vnímána zaměstnanci jako důležitý benefit.
V nabídce benefitů poskytovaných zaměstnavatelem se často objevuje také nadstandardní zdravotní péče. Dle sociologických průzkumů je zdravotní péče poskytovaná zaměstnavatelem vnímána zaměstnanci jako důležitý benefit.
Preventivní prohlídky bez stresu
Zaměstnanci také kladně hodnotí zajištění komplexních preventivních prohlídek: pokud se mohou objednat na čas, nemusejí čekat, služba je poskytována v hezkém prostředí, setkají se s příjemným personálem. To je dobrá zpráva i pro zaměstnavatele – komplexní preventivní prohlídka je vnímána jako benefit a zároveň zaměstnavateli umožní splnit jednu ze zákonných povinností vyplývajících ze závodní preventivní péče.
Dobře dostupná péče (rozšířené ordinační hodiny, komplexní zajištění péče ve více oborech pod jednou střechou) vede k zásadní změně postoje ke svému vlastnímu zdraví. Zaměstnanci umožňuje věnovat se prevenci i léčbě bez negativního dopadu na pracovní povinnosti či jeho volný čas.
Zdraví jako hodnota firemní kultury
Ukazuje se, že komplexní zajištění zdravotní péče je faktor, který může významně ovlivnit konkurenceschopnost firem. Platí zde přímá úměra zdravý zaměstnanec je spokojený zaměstnanec, spokojený zaměstnanec je výkonnější zaměstnanec. Zdraví by se mělo stát součástí firemní kultury. Zdraví je dlouhodobá investice, která se vyplatí. To je přístup, který volí většina úspěšných společností. Optimální cestou je zajištění komplexní péče ve spojení se zákonnými požadavky, přičemž nespornou výhodou takového propojení je synergický efekt a pozitivní finanční dopad.
ZDROJ:
Mynařová, Zdenka. Komplexní zdravotní péče jako benefit pro zaměstnance. HRM, listopad – prosinec, 2006, s. 51.
Vkládat příspěvky do diskuzí mohou pouze přihlášení uživatelé. Využijte přihlašovací a registrační formulář.