Rizika v oblasti BOZP a jak jim předcházet: 25 let zvyšování povědomí

Klíčovým prvkem poslání agentury EU-OSHA je zvyšovat povědomí o rizicích, kterým pracovníci čelí, a o tom, jak jim předcházet.

V uplynulých 25 letech agentura a její partneři oslovovali cílové skupiny prostřednictvím kampaní „Zdravé pracoviště“, Evropského týdne bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a mnoha dalších osvětových činností.

Zapojování cílových skupin je klíčem k úspěchu tohoto úsilí o zvyšování povědomí a při podpoře bezpečných a zdravých postupů na pracovištích v Evropě. Prostřednictvím série němých filmů, které kombinují humorný přístup s důležitými informacemi, tento úkol plní veselý hrdina BOZP Napo.

Přečtěte si nový článek, v němž se dozvíte více o úsilí agentury EU-OSHA o zvyšování povědomí.

Více informací o stávající kampani „Zdravé pracoviště“.

Nabízíme Vám možnost BEZPLATNÉHO odběru e-mailového zpravodajství

Přehled příspěvků publikovaných na oborovém portálu BOZPinfo zasílaný každý pátek odpoledne

Provozovatel portálu

Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v. v. i.
Jeruzalémská 1283/9
110 00 Praha 1

Sociální sítě VÚBP

facebook linkedin instagram buzzsprout X youtubepinterest

Kde nás najdete

X

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?
zašleme vám nové na váš e-mail