Pracovní úrazovost se v České republice v roce 2005 vyznačovala rozdílným vývojem celkové pracovní úrazovosti a vývojem smrtelné pracovní úrazovosti. Zatímco se hodnoty ukazatelů smrtelné pracovní úrazovosti proti roku 2004 významně snížily, hodnoty absolutních a většina relativních ukazatelů celkové pracovní úrazovosti mírně vzrostly
Ve skupině IV. Pracovní, příp. cestovní dopravní prostory jako zdroje pádů osob:
Ve skupině V. Materiál, břemena, předměty:
Ve skupině VII. Průmyslové škodliviny, horké látky, oheň a výbušniny:
Ve skupině II. Zdvihadla a dopravníky, zvedací a dopravní pomůcky
V podskupině Motorové silniční dopravní prostředky ze sk. I. se nejčasstěji jednalo o:
Osobní automobil | 27 případů |
Nákladní automobil | 23 případů |
Nákladní automobil s přívěsem | 3 případy |
Nákladní automobil s návěsem | 5 případů |
Motocykl | 1 |
Vkládat příspěvky do diskuzí mohou pouze přihlášení uživatelé. Využijte přihlašovací a registrační formulář.