Zajímá mě, zda jsou aktuální Vaše odpovědi na dotazy o obsahu lékárniček na pracovišti kancelářského typu, nebo zda došlo k nějakým změnám? Také mě zajímá, existuje-li předpis o umístění lékárny a její evidenci. Děkuji
<p>Vzhledem k tomu, že nespecifikujete, které odpovědi na dotazy máte na mysli, nemomu se k ním vyjádřit.</p>
<p>Pravdou je, že žádný právní ani technický předpis ani technická norma nestanovuje vybavení lékárničky na pracovišti kancelářského typu. Vybavení lékárničky musí odpovídat konkrétním rizikům ve firmě, a proto je nutné její vybavení stanovit na základě vyhodnocení těchto rizik ve spolupráci s lékařem závodní preventivní péče, kterého ze zákona musíte mít zajištěného.</p>
<p>Vodítkem pro vybavení lékárničky v kanceláři může být již zrušená ON 84 6635 "Lékárničky první pomoci. Základní ustanovení. Vybavení".</p>
<p>Co se týče umístění lékárničky, jejich počet na pracovišti a případně i jejich evidence platí zde obdobná zásada jako u jejich vybavení. Nutné je postupovat podle konkrétních podmínek ve firmě a vše konsultovat s lékařem závodní preventivní péče.</p>
Ty články, na které jsem odkazovala v rubrice Nejčastější dotazy od JUDr. Dandové, stále platí. Připravujeme aktualizaci článku Vybrané články o lékárničkách v této rubrice, ale změny se netýkají lékárniček na pracovišti kancelářského typu.
Nabízíme Vám možnost BEZPLATNÉHO odběru e-mailového zpravodajství
Přehled příspěvků publikovaných na oborovém portálu BOZPinfo zasílaný každý pátek odpoledne