Analýza a implementace nástrojů pro centrální nákup

Cílem projektu je zavedení centralizovaného nákupu zaměřené na automatizaci nákupního procesu a elektronickou komunikaci s dodavateli. Plánovaná funkcionalita řešení eProcurementu pokryje pořizovací procesy od vytvoření požadavku na objednávku přes konfigurovatelný vícestupňový schvalovací proces, vytvoření a odeslání objednávky, potvrzení příjmu materiálu nebo převzetí služby až po zpracování faktury. Projekt dále umožní zadávat na internetu veřejná nebo neveřejná výběrová řízení nebo reverzní aukce a tím využít další možnou cestu k nalezení optimálního dodavatele a k úsporám na cenách nakupovaných položek. Mezi další nesporné výhody tohoto systému patří možnost kdykoli zobrazit aktuální stav objednávek a požadavků.

Kód CZ.1.04/4.1.00/59.00068
Manažer projektu
Typ projektu
strukturální fondy
Zařazení projektu dle tématu
služby
,
finančnictví
Zahájení a ukončení projektu
- 01.05.2012
Klíčová slova (cz)
nástroje, služby
Klíčová slova (en)
tools, service

Nabízíme Vám možnost BEZPLATNÉHO odběru e-mailového zpravodajství

Přehled příspěvků publikovaných na oborovém portálu BOZPinfo zasílaný každý pátek odpoledne

Provozovatel portálu

Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v. v. i.
Jeruzalémská 1283/9
110 00 Praha 1

Sociální sítě VÚBP

facebook linkedin instagram buzzsprout X youtubepinterest

Kde nás najdete

X

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?
zašleme vám nové na váš e-mail